Alla inlägg under juli 2013

Av elin svärd - 10 juli 2013 21:54

Nu är det snart fredag och det betyder att vi ska åka till Eskilstuna på dubbeltrav. längtar!!!

På fredag ska Fox starta och på lördag ska han på utstälning och sen på söndag ska han får springa igen.

Ska bli en toppen helg har jag bestämt! Sen hem å göra klar å packa om och sen på måndag drar jag å Fox på läger och kommer inte hem förens på torsdag.


 

Av elin svärd - 9 juli 2013 09:54

I helgen ska vi visa alla vilka som tar hem segern!!



   

Det är 15 hästar alla fick inte plats på bilden!

Av elin svärd - 8 juli 2013 23:40

Då sitter man här nästan mitt i natten och skriver packlista inför Eskilstunas dubbeltrav som är i helgen, och på mångad åker jag och Fox till Lövåsen på läger. Ska uppdatera oftare men inte så lätt alltid.


I går tog vi in hö, blev väl nästan 300 balar. Känner mig stel och trött i kroppen efter att ha kastat upp och ner på de där jävlar balarna... Men men sånt e livet.


Förra året var jag också på läger i Lövåsen men då hade jag Harmoni med mig. Men nu ska min lilla stjärna (Fox) få följa med istället. Blir borta från fredag till söndag i Eskilstuna, sen packa om och på Måndag åka till Lövåsen och vara där tills på torsdag. Efter det kommer lilla Fox få tre sköna veckor att vila lite på, då jag åker till Varberg den 20/7 och kommer hem i början på augusti.


nä nu ska jag gå och lägga mig såå godnatt, imorgon ska jag ut å köra Fox å trimma igång han så han är perfekt tills i helgen.   







 

En bild på killen när vi var påväg till Hagmyren.

Av elin svärd - 6 juli 2013 19:40

Hej, det var lände sedan, det har hänt mycket sedan sen sist...

Lägger ut lite bilder på lite vad som har hänt.



   

Det har ju varit midsommar!




       

Har tävlat i Rättvik på dubbeltrav och vann båda dagarna med bästa prinsen som sänkte sig 4sek på två tävlingar + att han fyllde 4år på söndagen!! <3



 

Längtar efter min lilla kusin!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Elin Svärd

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards